Fedtfattig Gullash

Vil man have en mere kalorelet og fedtfattig variant af den gode og klassiske Gullash, er det faktisk ikke særlig svært. Ved hjælp af nogle enkelte forandringer, bliver denne ret sundere.

Fedtfattig Gullash

By februar 28, 2013

En nem lækker og fedtfattig Gullash med den helt rette smag,

  • Cook Time : 1h 30 min
  • Yield : 4 personer

Ingredients

Instructions

Klargør grøntsager. Hak løg, basilikum og hvidløg fint. Fjern kernerne fra peberfrugten og skær den i små tern.

Kom olie i en tykbundet gryde og svits løg og hvidlløg heri i 1 minut. Tilsæt oksekødet i tern og brun det.

Tilsæt de hakkede tomater, peberfrugt, vand og krydderier. Lav en jævning af 1 dl koldt vand og mel, ryst det godt sammen, så der ingen klumper er i. Tilsæt det retten under omrøring. Tilsæt boullionterning, fromage frais og basilikum og lad hele retten simre i mindst en time ved svag varme.

Smag retten til med salt, peber og paprika og server med brune ris eller en god kartoffelmos

Print

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (No Ratings Yet)
Loading...

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *